miercuri, 30 decembrie 2015

Am mai trecut...





Iar a nins peste noi
Fulgi mari şi albi,
Fulgi năstruşnici şi nevinovaţi
Au străbătut pragul sufletului,
Până-n adâncuri şi întuneric;
Fulgi mari şi reci
Ne-au umplut din nou inima;


Am mai trecut un an,
Am mai îmbătrânit o clipă,
Am mai parcurs o dată traiectoria lumii,
Am mai visat şi-am mai sperat,
Am mai cântat o dată cântecul nemuririi
- Cântecul înfiorător al privighetorii stinghere
- Am mai trecut un an...


Tot ce-a fost, ce-a mai rămas;
          Am mai trecut un an,
Cu greutăţi şi neajunsuri,
Cu glasuri veşnic ne’ascultate,
Cu ecouri adormite
                   Din greutatea vremilor
-  Trecerea ireversibilă...


Iar a nins peste noi,
          Peste morminte,
          Peste cei vii;
A nins cu fulgii mari,
Cu fulgii mari şi reci,
          Fulgii năstruşnici, nevinovaţi,
                   Fulgii din inima noastră,
Din privirea aţintită întrebătoare
                             Către un viitor mai bun;
          - Am mai trecut un an...

(27 septembrie 1993)
Related Posts Plugin for

WordPress, Blogger...

6 comentarii:

  1. Da, da ..... din păcate am mai îmbătrânit o clipă ....
    Știi ce este curios? La 40+ clipele sunt mai scurte ca la 20+ .....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „Timpul se micşorează o dată cu acumularea anilor. Sau, cel puţin, asta-i percepţia. Realitatea empirică este că timpul nu se lungeşte şi nici nu se scurtează. (...) Ceea ce se schimbă este felul în care îi simţim viteza - şi valoarea lui din ce în ce mai mare" - ca să îl citez pe Douglas Kennedy în „Cinci zile".
      http://la-povestile-mele.blogspot.ro/2014/12/farmecul-discret-al-vietii-conjugale-si.html

      La mulţi ani şi tot ce îţi doreşti pentru 2016!
      Ioana

      Ștergere
  2. La Multi Ani cu sanatate, bucurii, lucruri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc din inimă pentru urări, le întorc cu cea mai mare plăcere!
      Să fie un an bun, plin de sănătate şi de tot ceea ce e frumos în viaţă!
      Ioana

      Ștergere
  3. La multi ani pe 2016! Iti doresc un an cu multe ture pe munte, calatorii, carti si filme interesante, plus tot ceea ce-ti mai doresti si tu ;)! Sa ne citim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani frumoşi, veseli şi sănătoşi, plini de călătorii, mâncare :), iubire, cărţi şi filme cu savoare şi emoţie!
      Daaaa... e musai să ne citim şi 2016!
      Ioana

      Ștergere